lördag 14 mars 2015

One Day More!

Hej!

Det har inte varit mycket liv i den här bloggen på sistone, eller hur?!
Jag tror att jag har låst fast mig lite i "fel tankar" kring bloggande ... jag har mest sett en blogg som en slags elektronisk, offentlig dagbok, där jag tänker mig att jag skriver om mitt vardagsliv ... och då kommer kraven på att en dagbok ska ju uppdateras ganska ofta. När jag sedan inte har gjort det har bloggen blivit liggande helt och hållet.

Nu har jag bestämt mig för att prova en ny approach.
Jag har startat en ny blogg, med en lite annan utgångspunkt - bloggen ligger under min hemside-domän, vilket gör att jag också hoppas kunna komma igång och arbeta lite med hemsidan också så småningom - den har ju legat stilla väldigt länge ... *skäms lite*

Hur som helst kommer jag inte att uppdatera den här bloggen mer framöver ... den har hängt med sedan den 20 september 2011, och fått strax över 5000 besökare - men nu flyttar jag på mig. Jag kommer inte att ta bort den här bloggen, men den kommer som sagt inte att vara aktiv längre.

Jag hoppas att vi ses i min nya blogg i stället! :)
Den hittar ni här:

One Day More! - Another Day ~ Another Destiny
(vill ni ha en URL istället är den: http://onedaymore.jessica-alm.se

Tack och hej!

Inga kommentarer: