onsdag 5 mars 2014

Overkligt!!

Det här inlägget skulle egentligen ha kommit för flera dagar sen, men jag har befunnit mig nästan i dvala sen i lördags kväll ...
Då jag faktiskt skickade in ansökan till forskarutbildningen!!!

Jag har inte ens greppat det faktum att jag är klar med min masteruppsats, än mindre fattat att jag har skrivit en projektplan och faktiskt fixat en ansökan till forskarutbildningen ... På något sätt gick hela jag i baklås när jag väl hade skickat in ansökan - och nu känns det som har bara är halvt vid medvetande ...:)
Det har minst sagt gått i slow motion sedan jag skickade in, men jag måste försöka att i alla fall till viss del komma ur det nu ... Jag har två möten - varav ett ganska jobbigt - imorgon, och på fredag har jag ett ganska jobbigt möte på förmiddagen och vid lunch kommer Annika! Yay!
Det ska bli jättekul att träffa henne igen, men jag känner samtidigt att det dels vore bra om vi hade någon mat hemma ... typ ... och just nu får man i princip gå snitslad bana för att ta sig från rum till rum här hemma, vet inte när jag städade ordentligt senast *ooops* Och det vore ju toppen om jag fick det i alla fall drägligt till helgen! :)

Jag ska försöka att hålla liv i bloggen nu, även om jag kanske inte alltid uppdaterar den varje dag ... och det kommer nog att bli en hel del inlägg som tittar tillbaka till de senaste tre månaderna eller så, för de har verkligen varit oerhört intensiva och det har hänt oerhört stora saker i mitt liv under de här månaderna ...

Men nu ska jag se om jag orkar få nånting litet mer gjort ikväll, innan jag säckar ihop fullständigt! :)

Inga kommentarer: