tisdag 27 mars 2012

smartphotos nya reklamfilm!

Eftersom jag tycker om fotografering och även pysslar lite på amatörnivå med "digital scrapbooking" är möjligheterna att beställa olika typer av fotoprodukter på internet något jag verkligen tycker om.

Jag har handlat en del hos smartphoto - "din fotobutik på nätet". De har ett mycket brett utbud med inte bara framkallning utav bilder, utan även canvastavlor, fotoböcker och massor av andra roliga fotopresenter. Kika gärna in och se vad som finns!

smartphoto har skapat följande nya reklamfilm:

Vad tycker ni om den?
Jag tycker den är riktigt bra faktiskt. Jag är generellt sett tämligen trött på reklamfilmer vid det här laget, men den här känns "lagom". Jag tycker om att man inte skriver kunderna på näsan och skriker "handla hos oss!!!", vilket enligt mig bara är oattraktivt. Istället är filmen kort och kärnfull, färgglad och uppiggande och förmedlar klart och tydligt att smartphoto erbjuder en mängd olika fotoprodukter, som säkert tilltalar många.

5 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Riktigt bra reklamfilm tycker jag! Brukar oftast använda Fuji men ska helt klart kolla upp Smartphoto. Tack för tipset!

Jessica sa...

Kul att du gillar den!
Använder också Fuji en del - men smartphoto är inte så dumt ... värt ett besök iaf! :) :)

The Darkest Night sa...

Alltid bra med alternativ :)

Dakota Quinn Diamond sa...

Tycker också att det är en riktigt bra reklamfilm! Cool och lättsam, man fattar direkt vad den handlar om :)

Jessica sa...

The Darkest Night: Ja, det är inte så dumt att jämföra några olika, vissa är bättre på vissa saker, andra är bättre på andra! :)

Dakota Diamond: Kul att du också gillar den! :) Blev själv glatt överraskad - jämför man med andra reklamfilmer tycker jag den här är riktigt bra!