söndag 15 april 2012

Tillbaka igen ...

Ja, nu ska jag äntligen vara tillbaka på banan igen - jag ber om ursäkt för det långa blogguppehållet. Tiden före påsk var ganska så rörig, under påskhelgen hälsade jag på pappa och hans familj och sedan följde mamma med mig till Skåne för ett besök - så det har blivit lite ruckade rutiner och därför inte tid för bloggande ... och inte heller tid för läsande/kommenterande av andras bloggar, svarande på mail eller annat sånt. Jag hoppas kunna ta tag i det nu, och hoppas få gjort en del i eftermiddag och ikväll, för att fortsätta om det behövs imorgon.

Det har som sagt varit lite rörigt här de senaste veckorna och det är egentligen först idag som jag har börjat reda ut vad som har hänt och vart jag står och vad jag måste ta tag i och vad som har blivit uppskjutet. Jag ber om ursäkt om jag har missat något eller något, jag vet att jag har en hel hög med obesvarade mail samt bloggkommentarer att ta tag i, och även en del annat (mera jobb-relaterat), men som sagt - förhoppningen är att vara igång lite mer som vanligt så snart som möjligt.

Jag har ett gäng blogginlägg planerade, hoppas kunna fixa åtminstone ett par idag, så jag är hyfsat i fas tills nästa vecka drar igång - så kika gärna in här under eftermiddagen och kvällen om ni vill se vad jag har haft för mig den senaste tiden, när jag har försummat att blogga! :-)

Inga kommentarer: