måndag 30 april 2012

Trevlig valborg!

Den senaste veckan har varit lite utav en berg- och dalbana, med riktigt bra saker och helt klart mindre bra saker. Det känns tråkigt att bloggen har blivit liggande helt, men jag antar att det blir så ibland... Det är svårt att göra nån slags "uppsamlingsanteckning" nu så jag antar att detta mest får bli ett avstamp och så får vi se om det kan bli mer bloggat under maj månad istället! :)

Våren har verkligen kommit nu i alla fall och även om jag inte är förtjust i värme alls så är det självklart uppiggande när det är soligt och fint och grönt och blommar överallt!
Några foton från en promenad nu i veckan:


Imorgon ska jag försöka ta en foto-utflykt till Lund tänkte jag, då det fina vädret verkar hålla i sig. Tror det kan bli en rolig tur och planen är att avsluta med att titta på studentsångarna på universitetstrappan. Trots att jag har bott i Skåne så länge har jag faktiskt bara varit där en gång *oops* så det vore lite roligt om det blev av i år! :)

Kort anteckning, men det känns mest som det får bli en "come-back-entry" nu och så får vi som sagt se om det blir mer skrivet framöver istället.

Jo och just det, jag har fallit till föga och faktiskt skapat et konto på Twitter! :) Har aldrig riktigt fattat grejen, och gör det inte fortfarande, men nu finns jag där i alla fall ... skulle nån vilja leta upp mig heter jag JessicaAlm78 där ....

Trevlig valborg!

Inga kommentarer: