tisdag 3 juli 2012

Stora tjejer!





Mina "småsystrar" är verkligen inte så små längre, de börjar bli riktigt stora tjejer!! Trots att vi ändå ses lite då och då, nu senast var det i påskas, förvånas jag varje gång över hur stora de har blivit. M ränner i väg på längden (pappa är lång och ganska många i hans släkt är långa, så hon tar väl efter honom) och kommer alldeles säkert att växa om mig så småningom ... känns konstigt! :-) I har också blivit otroligt stor, hon har alltid haft ett stort ordförråd för sin ålder, men nu häpnar man verkligen över vissa formuleringar som kommer, och som är helt korrekt använda!

Vi fick några dagar tillsammans ute i stugan, då vi firade lite för tidig midsommar (dagen innan midsommarafton), på midsommarafton åkte vi till Karlstad, för på midsommardagens förmiddag startade deras stora USA-resa! :-)

Bilder från stugan och midsommar:




Och så några bilder som är tagna precis innan resan, det blev lite barnprogram på TV för att fördriva tiden tills bussen skulle gå! :-)

5 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Oj! De växer fort! Super-fina bilder - men tyvärr funkar det inte att klicka på dem...
Den i hängmattan är så härlig!

Jessica sa...

Yup, big girls now! :)
Aj då, vilken miss med bilderna, ska se om jag kan fixa det!!

Jessica sa...

Sådär, ingen aning om vad felet var, men nu funkar det att klicka på alla för mig iaf, hoppas det funkar för andra också! :)

The Darkest Night sa...

Jepp, nu funkar de ! :-)

Jessica sa...

Great! :)