söndag 1 juli 2012

Det oregelbundna bloggandet

Det blir verkligen ingen ordning och reda med bloggandet under sommaren ... Jag hade nog trott att jag skulle göra lite kortare inlägg via mobilen även ute i stugan, men så har det visst inte blivit. Det är nog bara att acceptera att det blir väldigt oregelbundet under somrarna och sen får jag jobba på att få in en större regelbundenhet i blogginläggen när det är vanlig vardag och tillvaron rullar på som den brukar.

Jag är hemma i Skåne för ett litet tag nu, jag hoppas kunna klämma fram ett par blogginlägg nu i alla fall, men den 7 juli blir det färd norrut igen, och då kan jag inte garantera att det blir bloggat, i alla fall inte mycket. Jag räknar med att komma hem "för gott" i början av augusti som vanligt, och då hoppas jag som sagt att det blir mer ordning och reda i bloggen också! :-)

Dagens bild:
Härlig vårbild (tagen med mobilkamera och app:en Instagram).

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Ja, fast det kan ju kanske vara skönt med lite semester från bloggen också? Dessutom ska det ju inte känns som ett tvång, utan något roligt :)
(Jag brukar snarare blogga mest på sommaren annars tror jag, men i år har jag inte riktigt kommit igång.. )

Superfin bild! Love it!!

Jessica sa...

Ja, det är sant - bloggsemester är kanske inte så dumt! :)
Har inte riktigt fått rutin att blogga från mobilen - är inte grymt snabb att skriva på touch-skrivbord och stavningskontrollen kan driva mig till vansinne ibland, annars kan man ju göra kortare blogginlägg där även när jag är borta. Vi får se hur det blir nu de här veckorna i stugan! :)

Kul att du gillar bilden! :)