onsdag 15 maj 2013

Whoa ....

Oj oj oj!
Jag vet inte vad jag ska säga - jag vet inte vad som har hänt med bloggen under 2013 ...
Tja, egentligen är det nog ganska talande, för 2013 har varit ett ganska så kämpigt år hittills, på många plan - och när jag då inte har fått rutin på bloggandet har det istället inte blivit av alls!!

Det har hänt tämligen mycket sedan jag bloggade sist, och förhoppningen är att arbeta mig ikapp alla inlägg successivt under kommande dagar! Jag ska försöka att inte göra så många riktigt monsterlånga inlägg, utan istället dela upp dem, och t.ex. lägga upp bilder i separata inlägg, då jag tror att det blir lite enklare att läsa, och komma ikapp i bloggen då! :)

Just nu befinner jag mig i en ganska kämpig period, men jag hoppas ändå kunna komma ikapp med bloggen så småningom ... jag vill ju inte släppa den helt ...
Idag är jag allmänt väldigt ledsen, det är den 15 maj 2013 och det är precis 2 ½ år sedan jag förlorade Zorro ... det är konstigt hur smärtan över att ha mist honom aldrig verkar mattas ...
Jag har gjort ett kort inlägg i min Zorro-blogg - ~ Loved Always ~ Missed Forever ~ - och förhoppningen är att kunna uppdatera även den bloggen lite oftare framöver ...

Det blir ett kort första "I'm back"-inlägg, men som sagt, jag hoppas kunna skriva ikapp här så småningom!

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

*stor kram*
förstår att det är en jobbig dag!

Ser fram emot dina kommande blogg-inlägg!

Jessica sa...

thanks sis! Ja, ingen rolig dag alls ...

Kommer förhoppningsvis någorlunda regelbundna blogginlägg framöver, om jag nånsin kommer ikapp förstås! :)