måndag 24 september 2012

Dags för avresa!

Jepp, om några timmar ger jag mig iväg på min egentligen allra första utlandsresa helt på egen hand (det där är lite småkomplicerat, men svårt att förklara här och nu)!!
Spänning, nervositet, ångest, förväntan, panik, glädje, stolthet - hela jag är en enda stor mix av känslor just nu ... men det är kanske inte så konstigt!!

Det har varit några röriga veckor här, och jag känner mig inte helt i fas inför den här resan men jag tror och hoppas att jag ändå kan göra något hyfsat bra utav den *håller tummarna*!

När jag väl kommer hem kommer jag att ha mycket att blogga om, inte bara London, utan också min snabbvisit till Karlstad och akademisk högtid ... Det allra mesta (allt?) om London kommer att hamna i min Londonblogg, det är enklare att samla allt sånt på samma ställe - men jag kommer att ge länken dit när det blir aktuellt.

Nu ville jag mest säga Hej Då även i bloggen - jag kommer tillbaka hem på lördag kväll, men det blir nog inte bloggat förrän söndag, har jag en känsla av! :)

Inga kommentarer: