torsdag 20 september 2012

GRATTIS BLOGGEN, 1 ÅR!

Grattis till bloggen, som nu har varit igång i ett års tid! :)

Vet inte om jag kan göra en vettig uppdatering just nu, för allt är en enda gigantisk jättestor röra i mitt liv, men jag hoppas att när jag väl är på väg till London ska en del av det släppa! Jag kommer fortfarande att vara väldigt nervös och ha ångest för både det ena och det andra, men faktum är att jag kan inte göra nåt åt kaoset i mitt liv  när jag ÄR i London, eller hur?!

Missa inte att kolla London bloggen, som uppdateras lite då och då - länk finns i tidigare inlägg. Nu gäller den mesta stressen resan till Karlstad för akademisk högtid. Jag åker riktigt tidigt imorgon bitti, det är akademisk högtid på kvällen, sen ska jag vara barnvakt medan pappa och hans sambo är på flott middag - första gången jag kör nattning med småsystrarna på egen hand! :) - och sen förhoppningsvis en kort tur till mamma på lördag förmiddag innan det blir hemresa igen - och panikuppladdning för London! :)

Har också lite panik över om jag faktiskt har hunnit med att fixa allt som ska ha fixats ... har i sista sekunden lyckats köpa in SI-fika, efter en massa strul med det ekonomiska, och jag TROR att det mesta vad gäller SI ska vara löst så jag kan vara borta ett tag nu ... men man vet ju aldrig vad man har glömt!

Ursäkta denna väldigt röriga anteckning - jag ville i alla fall skriva nånting innan Karlstad-resan, men det är svårt att göra vettiga och sammanhängande anteckningar nu, eftersom tillvaron känns såpass rörig.

Hursomhelst så känns det kul att bloggen har varit igång i ett helt år nu! :)

Inga kommentarer: