fredag 2 maj 2014

Maj månad

Oj hjälp!
Är vi redan inne i maj?! Vad hände egentligen?
Nog för att jag kände mig trött och slutkörd under februari och början av mars, men trots att jag verkligen mådde dåligt då hade jag nog inte riktigt fattat hur dåligt jag mådde - för jag har fått kämpa ordentligt för att bara klara av det allra mest nödvändiga nu och jag har inte alls varit i form!
Tyvärr är det ju också så att även om en extremt intensiv period tar slut, sätts inte hela livet och tillvaron i pausläge så man kan "ta igen sig" innan man ger sig ut i verkligheten igen ...

Jag tror och hoppas att jag mår, mera generellt, bättre nu, och genom det hoppas jag också kunna dra igång bloggen igen. Jag har en hel del bildinlägg att lägga upp, men jag hoppas få tid och ork att även skriva andra typer av blogginlägg framöver! :)

Men nu ska jag försöka ordna till ett gäng bilder från en Malmö-utflykt i mitten av mars, som får bli mitt nästa inlägg här på bloggen! :)

Vi ses!

Inga kommentarer: