lördag 9 juni 2012

Ber om ursäkt för bloggtorka!

Jag måste ju verkligen be om ursäkt för att jag totalt har övergett bloggen ett tag nu.
Det har varit några oerhört intensiva veckor, och efter den här terminen har jag inte riktigt känt att jag har kapaciteten att handskas med intensitet på ett bra sätt ... vilket har gjort att jag nätt och jämt har lyckats klara av det jag "måste" göra - medan allting annat (inte bara bloggen utan även t.ex. städning och tvätt) har bara blivit hängande i luften!
Just eftersom det har hänt så mycket, har jag också en hel del inlägg på lur nu, och jag hoppas att hinna få upplagt så många som möjligt så snart som möjligt!

Kika gärna in här under de närmsta dagarna, för det känns inte som det är riktigt lika intensivt nu fram tills jag åker till sommarstugan så förhoppningsvis hinner jag med bloggen också då! :)

Dagens bild:Magnoliorna vid universitetshuset i Lund. Taget den 1 maj 2012.



9 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Saknar självklart dina inlägg när du inte bloggar, men har full förståelse för att du inte alltid hinner/orkar! (är själv numera värdelös på att uppdatera..har säkert 10 inlägg jag borde skriva)

Skriv när du känner för det helt enkelt....tror det är det bästa :) kram!

Jättefin Magnolia bild! Så fint träd! Kopplar den numera till London också, så då blev den ju ännu finare! (I wanna go back now!!)

Jessica sa...

Det är nog så att man inte ska stressa upp sig för mycket när man inte hinner/orkar skriva - fast jag vet samtidigt att jag trivs med regelbundna inlägg i bloggen ... *förvirrande*

Kul att du gillar bilden ... det är SÅ fint vid universitetshuset i början av maj!! (Besök, kanske?!?! *lol*)
Coolt med London-koppling också! :)

The Darkest Night sa...

Totally! :) Hm...så maj ska jag komma också? har du nån aning om hur många månader du bokat in mig på ? LOL!! Vi får reda ut vår planering nån gång ;)

Jessica sa...

LOL! :) Jepp, du ska komma i maj också!! Och nej, har inte en susning om hur ofta du är tänkt att komma hit nu! LOL! Vi får ta nån dag på MSN när jag är hemma igen i augusti och försöka reda ut planeringen - alltid svårt på sommaren när jag åker fram och tillbaka så mycket!

The Darkest Night sa...

Ja, det får vi nog göra :) Ska gå och köpa mig en kalender nån dag (har en i jobbet, men ingen privat)..känner att hösten börjar bli rätt rörig, och börjar dessutom fundera över vinter/vår så är nog dags att få lite struktur över det hela....

Jessica sa...

Klokt tänkt med en kalender ... jag verkar ha slarvat bort min under sommaren - not good!!!
Och vi måste verkligen ta och strukturera upp framtiden snart, känns som det är en hel del på gång under hösten, fast just nu har jag verkligen noll koll! :)

The Darkest Night sa...

Ajdå..inte bra! får se hur länge jag lyckas använda min..och hålla reda på den! LOL

Jepp...det är nog dags att ta tag i det snart...känns som att jag redan har mycket inbokat i höst/vinter så är nog bra att reda ut planerna i god tid...

Jessica sa...

LOL! Good luck with that! :)
Och jag lyckades faktiskt hitta min kalender - känns lite tryggare inför hösten då iaf! :)

Hoppas vi kan ses på msn snart och börja få ordning och reda på allt som händer framöver!

The Darkest Night sa...

Yay you!!