fredag 23 november 2012

150 - Till Slut!

Oj!
Ja, faktum är att detta det 150:e inlägget i bloggen verkligen satt långt inne!! :)
Det har faktiskt inte varit min avsikt att låta bloggen dö på det här sättet - av någon anledning har det helt enkelt "bara blivit" så nu!

Den här hösten har varit händelserik på många sätt och periodvis har det fungerat riktigt bra och periodvis har det helt klart fungerat mindre bra ... (ja, konstigt vore det väl annars - c'est la vie, eller hur?) Det finns som sagt inte någon konkret anledning till att jag har försummat mitt bloggande, men förhoppnings är förstås att återuppta bloggandet nu - vilket typiskt nog sker i den period när jag troligtvis kommer att ha som allra mest att göra!! Förstås!

Jag har ett antal blogginlägg på lager, som jag hoppas kunna komma igenom så snart som möjligt (dock inga fler ikväll, är totalt genomtrött!), så jag är lite mera i fas med bloggandet sen! Det har också blivit en del bilder - så förhoppningsvis kommer bloggen att kännas lite mera levande framöver!

Hoppas i alla fall att ni inte har tappat intresset för bloggen helt och hållet nu under det här uppehållet - utan kika gärna in här lite då och då, så ska jag försöka att uppdatera oftare nu! :)

Dagens bild:Solnedgång vid havet i Landskrona.
11 november 2012.

 

Inga kommentarer: