torsdag 29 november 2012

Uppryckning!

Jag började ju göra en come-back med blogginläggen men nu har det visst blivit stillestånd igen - jag får skylla på att det har varit en tämligen jobbig vecka...
Men nu kommer helgen att bli tämligen intensiv och helst av allt skulle jag vilja vara i alla fall näst intill helt ikapp - allra helst helt ikapp förstås! - innan helgen ... för sen kommer jag att samla på mig ytterligare inlägg att göra! :)

Jag ska försöka få skrivet i alla fall ett par inlägg ikväll, och förhoppningsvis ytterligare några imorgon. Redan nu vill jag dock "förvarna" lite, det kan bli, och har blivit, ganska så långa poster, med ganska mycket bilder, vilket i praktiken innebär att det inte är så många inlägg som får plats på första sidan i bloggen. Därför får ni gärna scrolla ner och klicka på "Äldre inlägg", nere till höger, för att se tidigare inlägg, som alltså inte får plats på första sidan.

Dagens bild:
Tagen nere vid havet och "bearbetad" med ett av mina favoritfilter i appen Camera Zoom FX!

 

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Fantastisk bild! :)

Jessica sa...

Jag gillar också den bilden jättemycket! :)