lördag 8 december 2012

Foton och bilder

Jag har samlat på mig en hel del foton och bilder från olika foto-appar som jag tänkte dela med mig av - så detta blir ett helt bildfokuserat inlägg.
Enjoy! :)


Från en fotopromenad den 28 oktober:


Jag är hopplöst dålig på att försöka fota mig själv med mobil eller kamera (är grymt imponerad utav de som vet precis hur de ska vinkla kameran/mobilen för att få till det!) men här är några försök i alla fall! :)


Från den 5 november:


11 november:


Och så min jättefina paketkalender från Annika - innan jag fick börja öppna! :D Thanks again, sis!! :)


Och så ett gäng foton som är bearbetade i olika foto-appar - som Instagram, Camera Zoom FX, Pixl-o-matic, Retrocamera (nog några fler som jag har glömt också)! Hoppas ni gillar dem! :)

5 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Massa fina bilder! :)
hoppas du gillade innehållet i kalendern också ;)
kram!

Jessica sa...

Kul att du gillar dem! :)

Och jag är SÅ glad för allt som kalendern innehöll!! Var t o m ordentlig och fotade innehållet i varje paket innan jag öppnade/använde någonting! :)

*KRAM!*

The Darkest Night sa...

jätte-roligt att höra:) *kram*

Jessica sa...

Absolutely loved it! :)

*KRAM*

The Darkest Night sa...

aw...*kram*