lördag 15 februari 2014

3 år - 3 månader

Idag är det ofattbara 3 år och 3 månader sen jag förlorade Zorro ...
Det har varit oerhört tungt att försöka tackla dessa jobbiga månader utan honom, han var alltid ett kolossalt stöd när jag mådde dåligt, och än idag är det fortfarande endast hos Zorro jag har kunnat slappna av fullständigt. Jag har inte haft tid att egentligen tänka så mycket på honom nu, eftersom det har varit oerhört mycket att tackla, och stressigt i princip hela tiden, oavbrutet - men någonstans djupt därinne har det alltid gjort kolossalt ont, och det har varit arbetsamt att behöva ta sig an alla dessa utmaningar utan honom.

Framför allt januari 2014 har utgjort en stor milstolpe i mitt liv, då jag har klarat av och åstadkommit saker som jag knappt trodde var möjliga, och jag skulle så innerligt gärna ha velat dela det med Zorro.
Jag har vid ett flertal tillfällen försökt starta upp en blogg om Zorro, där jag kan dela med mig av allt det fantastiska vi hade tillsammans - men av olika anledningar har bloggen aldrig riktigt fungerat. Jag gör nu ytterligare ett försök, så hoppas jag att det fungerar bättre den här gången.

Ni finner bloggen här:

~ Loved Always ~ Missed Forever ~

Inga kommentarer: