söndag 17 februari 2013

Drömljus Helsingborg, 14 februari 2013

Jag tog en kort utflykt till Helsingborg den 14 februari för att titta på ljusfestivalen Drömljus som fanns där under veckan!
Kände mig riktigt duktig som hade kollat upp på internet vad som gällde och t o m skrivit ut en tjusig karta för att se vart jag skulle gå ... och kartan låg hemma på skrivbordet när jag åkte iväg till Helsingborg - typiskt!

Det gjorde nog att jag missade en hel del, för det är svårt att bara gå omkring på måfå - men jag fick en jätteskön promenad på ca 1½ timme, och jag såg riktigt fina och häftiga ljuskonstellationer! Blev en hel del bilder därifrån, jag måste säga att jag tyckte både mobilkameran och systemkameran skötte sig riktigt bra, med tanke på att det var mörkt ute och så väldigt specifika ljussättningar!




Och så några Instagram-bilder förstås! :)

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

way cool!! och jätte-fina bilder!
(har varit på Alingsås motsvarighet (Lights in Alingsås) några gånger, också jätte-fint!)

Jessica sa...

Ja, det var rätt kul faktiskt - och tack, kul att du gillar bilderna! :)
Lite sur över att jag glömde "kartan" för jag missade nog en hel del.
Kul att de har det på andra ställen också! :)