lördag 16 februari 2013

Foton, 17 januari 2013

Det kommer nog att bli några bildinlägg här på bloggen ett tag framöver - har en hel del foton jag vill dela med mig utav! :-)

Jag trodde att vissa problem med Photobucket hade löst sig - det verkar som i alla fall ett problem har löst sig lite grand, tyvärr verkar det som känns mest idiotiskt finnas kvar. För tydligen kan man inte till nya Photobucket ladda upp bilder och få dem i alfabetisk ordning (efter filnamn)!! HUR svårt kan det vara?!?!
Jag lägger alla mina bilder i månadsmappar - inte efter när de är tagna utan efter när jag lägger upp dem i bloggen - vilket gör att jag ibland har 100 eller mer bilder i en mapp ... om de inte hamnar i alfabetisk ordning är det ett rent helsike att försöka reda ut vilka bilder jag ska uppdatera med när ... *suckar uppgivet* Får väl hoppas att det kan komma så småningom!
Hojta gärna om det är fel på bilder/länkar, så ska jag försöka rätta till dem!!

I det här inlägget blir det bilder från en promenad till havet vid solnedgången den 17 januari!


2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

wow! grymt snygga bilder!

Jessica sa...

Thanks! :) Kul att du gillar dem! :)