onsdag 27 februari 2013

Mer berg-och-dalbana

Ja, det här med berg-och-dalbane-åkandet i mitt liv verkar fortsätta.
Helgen var som sagt riktigt bra tyckte jag  - men måndag och tisdag den här veckan har varit ganska jobbiga. Många saker som har småkrånglat, jag har varit tvungen att tänka om, ändra planer och så lite för ofta för att det ska kännas bra ... vilket så småningom mynnade ut i ett ordentligt migränanfall inatt och idag på förmiddagen!

Jag gick på en fantastiskt skön långpromenad (1½ timme) på eftermiddagen idag, det var oerhört härligt väder, och man fick riktiga vårkänslor. Det var på vippen att jag skulle klara av att ta mig ut, men när jag väl kom iväg var det jätteskönt och det tog kål på den sista huvudvärken.
Däremot var jag rejält trött och skakig när jag kom hem, så det har inte blivit mycket gjort alls här på eftermiddagen.

Förhoppningen nu är en okej natt så jag kan komma tillbaka i rutinerna till imorgon bitti ... och så håller jag tummarna för att slutet på veckan blir bättre än inledningen!!

Dagens bild:
Från dagens promenad!


2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

fin vårbild!!
känner att jag verkligen saknar både promenader och fotografering sjukt mycket nu när jag varit sjuk i mer än 3 månader....

Jessica sa...

Thanks!
Förstår att du har saknat det ... hoppas verkligen-verkligen-verkligen att du får känna dig bättre snart!!
*kram*