söndag 18 augusti 2013

Puh - äntligen up-to-date! :-)

Oj oj oj!
Det blev sammanlagt 19 uppsamlingsinlägg nu på fyra, fem dagar ... inte illa, eller hur?!? Särskilt inte om man betänker att jag före den 14 augusti hade gjort sammanlagt 22 inlägg under hela 2013!! *skrattar*
Jag hoppas verkligen att jag kan hålla i detta och väcka bloggen till liv ordentligt nu.

Hoppas ni har fått lite av ert lystmäte på bilder också, jag insåg just att jag under den här 19 inläggen har lagt upp nästan 500 bilder!! Mycket att titta på, alltså!!
Nu ligger det som sagt gott om inlägg och bilder, så gå gärna vidare från första sidan (går att klicka direkt på inläggen i menyn till höger, eller klicka "Äldre inlägg" längst ner på sidan) om ni vill läsa och kika på fler inlägg än de som ryms där.

Nu är jag som sagt i kapp med bloggen och jag har så sakteliga börjat dra igång med SI-jobbet ... det blir en mera ordentlig uppstart från och med i morgon, då CTR får i alla fall lite bättre öppettider än under sommaren (10-16 fram till terminsstarten), både vad gäller SI och uppsats!

Seeya!

4 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Yay you!! Förstår att det känns bra att vara ikapp! :)

Jessica sa...

Yay me! Lol!
Ja, det var skönt!
Sen helt hux flux gick det en vecka utan blogginlägg ändå - I'm hopeless! *lol*
Får se om jag kan blogga lite oftare nu! :D

The Darkest Night sa...

LOL jag brukar vara likadan!

Jessica sa...

Lol! Lite skönt att det inte bara är jag! ;)