torsdag 12 september 2013

Borås djurpark!

Ja, nu ska jag försöka fixa bilderna från Borås djurpark! Detta är ändå ett väldigt grovt urval, det var länge sedan jag fotade så mycket på så kort tid som jag gjorde när vi var där! :)

Och just det, tack och lov för zoom-objektiv! :) Det är lite osmidigt att ha med sig - jag har inte heller hittat nån kameraväska där jag kan få med både normal- och zoomobjektivet - men verkligen verkligen värt det när man ska fota djur!

Hoppas ni gillar bilderna! :)


Först lite bilder från dinosaurie-parken! :) (finns t o m en bild med mig och mammuten som Annika tog, men vet inte om den kommer med här nu *lol*)


Och så en himla massa djurbilder! :)























Några mobil-app-bilder också:



Och så en liten ego-tripp också *lol* - med bilder på mig som Annika tog! :)

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Superfina bilder!! Love 'em! :)

Och gillar bilderna på dig också - särskilt närbilden! tycker det är coolt att det funkar att ta sådana bilder med ett zoom-objektiv...

Ja, Mammut-bilden får du nog lägga upp också ;) den är cool ju!

Jessica sa...

Aw, thanks! Kul att du gillar dem! :)

Ja, det var häftigt att det funkade att ta typ porträttbild med zoomobjektiv ...
Jag brukar aldrig gilla att se bilder på mig själv, men tror du är en mästerfotograf, för dina bilder är de enda jag verkligen klarar av, och vissa av dem gillar jag faktiskt! :) *ego!* :) :)

Okej, ska försöka fixa mammut-bilden vid tillfälle! :)