torsdag 12 september 2013

Kristina från Duvemåla ... snart! :)

Jag har planer på att skriva en riktigt ordentlig recension av "Kristina från Duvemåla"-konserten vi såg förra helgen ... och hade egentligen tänkt att lägga upp den ikväll.
Men nu fick jag veta att förmodligen och förhoppningsvis kommer jag att få programmet från konserten imorgon - jag kunde köpa det via arrangören i förmiddags och de skulle skicka det direkt - så jag kommer faktiskt att vänta tills imorgon ...

Har inte programmet kommit då (nej, jag har inte värst stort förtroende för posten!) kommer jag att lägga upp den ändå, jag kan ju inte vänta hur länge som helst, men det känns ändå som jag kan göra en mera "ordentlig" recension om jag har programmet att utgå ifrån ...


2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Så kul att vi fick tag på program til slut! *happy*

Jessica sa...

YAY!!!!
Verkligen fantastiskt att det gick att lösa så smidigt i efterhand - vågade aldrig riktigt tro på det förrän programmet verkligen kom fram! :)