onsdag 25 september 2013

Intensitet och Oflyt

Ja, rubriken kännetecknar de senaste veckorna ganska så bra faktiskt ... och de påtalar också anledningen till att bloggen har blivit lidande!

Av förståeliga skäl kan jag inte gå in på detaljer eftersom det händer tämligen mycket nu, men överlag känns det som jag har haft "allmänt oflyt" den senaste tiden. I princip allting jag har gjort har krånglat, och småsaker som man i vanliga fall inte alls reflekterar över har gått åt skogen och fått riktigt stora konsekvenser - och när det blir så dag efter dag efter dag efter dag blir det mycket tärande och jobbigt!!

Inte allt är negativt, förstås - jag måste säga att mentorsverksamheten nog fungerar bättre hittills den här terminen än vad den har gjort sedan jag tog över ansvaret, och det känns självklart jättebra - otroligt nog har jag redan spikat två mentorer till vårens kurser! Yay me! :)

Imorgon blir det en resa till Karlstad, för avtackningsfest och sommarstuge-helg, och sedan följer mamma med hit på besök ... vi har bokat "Miss Saigon" den 6 oktober och det ser jag verkligen fram emot!
Men eftersom saker och ting inte har fungerat så bra nu har jag massor, massor och åter massor att göra nu innan resan, så det blir ett kort blogginlägg - och sorry, inga bilder, trots att jag har en hel del att lägga upp egentligen!
Jag får försöka att ta några intensiva pass med bloggen när jag kommer hem och återigen försöka samla upp allting som har hänt! :)

Inga kommentarer: