onsdag 28 december 2011

God Fortsättning

God fortsättning allihop!

Jag har äntligen kommit hem efter en något dramatisk hemresa igår eftermiddag. Det känns skönt att vara på plats hemma igen, trots att det blev en kortare julhelg än vanligt i år. Jag har oerhört mycket framför mig nu de närmaste månaderna men trots att jag vet att det kommer att bli arbetsamt ser jag fram emot att ge mig i kast med nya utmaningar.

Jag kommer att försöka att uppdatera bloggen successivt under dagen med några inlägg som jag har samlat på mig, så ni får gärna kika in här lite då och då när ni har tid.

TACK så mycket till alla mina läsare, vi har idag nåt besöksantalet 1000!!! Det var verkligen roligt att komma hem till det, vi hoppas att det blir fler tusen så småningom! :-) Jag har som målsättning att uppdatera bloggen oftare framöver än vad jag har gjort hittills, även om jag kommer att få mycket att göra.

Min lilla undersökning om blogglayouten gav inte så mycket då lika många röstat på ljus bakgrund-mörk text som tvärtom (och en som röstade att det kvittade). Jag provar en mörkare layout den här gången så får vi se hur det blir. Jag är inte riktigt nöjd nu heller, så eventuellt blir det mindre förändringar framöver - har ni förslag på vad jag kan göra och vad ni tycker är bra får ni gärna höra av er (det gäller även vad för slags inlägg ni helst vill läsa här!)!!

Nu blir det lite annat jobb ett tag, men jag återkommer förhoppningsvis snart med nya inlägg!
Ha det gott!

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Grattis till 1000 besökare! :-)

Jessica sa...

Tack så mycket! :)