måndag 19 december 2011

Om bloggen

Jag vet att bloggen inte har uppdaterats på det sätt jag egentligen vill den senaste tiden - helst vill jag få en rutin på att åtminstone skriva ett inlägg om dagen - men så har det ju verkligen inte blivit nu. Det har varit en rätt så arbetsam höst och den senaste månaden har jag inte mått så bra, vilket kanske kan utgöra en förklaringen till bristen på blogginlägg.
Jag hoppas det kommer att förändras, jag vet att jag kommer att få oerhört mycket att göra framöver, men jag vet med mig att om jag får må hyfsat bra, brukar jag kunna hinna med ganska så mycket.

Jag har lagt till en liten undersökning här till höger i bloggen, som ni gärna får rösta på. Jag har inte själv varit nöjd med bloggens layout sedan jag startade den (har ju redan bytt en gång!), och nu är jag lite nyfiken på vad ni som läsare gillar! Det är tämligen "enkla" svarsalternativ förstås, men det ger mig en idé i alla fall - och så får vi se om jag kanske hittar en ny layout efter jul när jag kommer hem igen ...

4 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Know the feeling...om bara dygnet hade fler timmar så KANSKE man hann med att blogga regelbundet...

Jessica sa...

Ja verkligen! Dels det, och sen skulle man helst kunna köpa energi och ork i tablettform i affären tycker jag - vore toppen!

The Darkest Night sa...

Helt klart! Det vore inte fel! Mer tid och mer energi...det låter bra! :-)

Jessica sa...

YAY! :-)