torsdag 22 december 2011

God Jul och Trevlig Helg!

Samma gamla vanliga stress och panik inför avresan tidigt imorgon bitti - och visst är det mitt eget fel som inte har fått saker och ting gjorda tidigare ... men jag lär mig visst aldrig.

Jag åker som sagt tidigt imorgon bitti - tåget går halv sju *gäsp!* - och kommer hem igen på tisdag kväll. Det blir en kortare resa det här året än vad det har varit tidigare, men jag har helt enkelt inte möjlighet att stanna ända till efter nyår i år. Det lär inte bli bloggat när jag är borta, men förhoppningsvis kommer det att bli regelbundna inlägg från och med mitten av nästa vecka i alla fall.

(Och om ni inte har röstat i min lilla "undersökning" till höger får ni jättegärna göra det också!)

Jag vill önska er alla en riktigt God Jul och hoppas att ni får en fin och avkopplande julhelg!

//Jessica

3 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Ett försenat GOD JUL :-)

Jessica sa...

:-) (Det samma - ännu mer försenat! LOL!)

The Darkest Night sa...

Tack :)