söndag 12 augusti 2012

Hösten börjar imorgon!

Phew - det tog ett tag att skriva alla blogginlägg jag hade samlat på mig! :-)
Gott om bilder blev det visst också, så det är blev inte så många blogginlägg här på första sidan märkte jag - vill ni läsa alla får ni scrolla ner och klicka vidare till 'Äldre inlägg'.

Imorgon drar jag igång med hösten 2012 är tanken. Tyvärr har teologen fortfarande bara öppet 10-12, så planen nu ett tag framöver är att jobba med SI-relaterade saker på CTR på förmiddagarna och sedan lägga fokus på uppsatsen när jag är hemma på eftermiddagarna.

Jag har många tankar inför hösten och en hel del att bearbeta i min personliga dagbok, inte minst då jag upplevde vårterminen som ganska så arbetsam och tärande, i alla fall periodvis. Jag hoppas att jag kan arbeta med olika typer av strategier på olika plan och nivåer för att kunna handskas med hösten på ett så bra sätt som möjligt.

Vad hösten innebär rent konkret för mig i nuläget är följande:
Jag har SI-ansvaret på ca 11% som jag kommer att arbeta med, och så ska förstås masteruppsatsen bli färdig. Jag hoppas att få arbeta lite tillsammans med Pedagogiskt stöd också, det etablerades en kontakt i våras som jag hoppas kan komma att fördjupas under hösten. Likaså behöver jag försöka hitta andra saker att sysselsätta mig med för att få ekonomin att gå runt, jag ska kolla upp hur det fungerar med att vara tentavakt till exempel. Om någon har andra tips tas dessa tacksamt emot! :-)

Men nu blir det lite mer personlig mental uppladdning inför morgondagen och kommande vecka!

3 kommentarer: