onsdag 15 februari 2012

Ett stort TACK!

Som de flesta kanske vet ställs jag inför en stor utmaning imorgon, då jag ska presentera mitt examensarbete i forskarseminariet!

Med det här inlägget vill jag helt enkelt säga ett jättestort TACK till alla runt omkring som har varit snälla och stöttande de senaste dagarna!!
Jag har haft fantastiska samtal, mail och telefonsamtal från många, många människor runt omkring mig, där alla har velat stötta och peppa mig, vilket känns helt fantastiskt.

Jag känner mig lite delad vad gäller hur jag verkligen känner inför det här seminariet; å ena sidan vet jag om att det här inte är världens största sak. Massor av människor lägger fram saker i forskarseminarier och det innebär inte världens undergång, eller hur? Å andra sidan innebär det här en enorm utmaning för mig personligen, med tanke på de problem jag trots allt brottas med. För mig är det här ett riktigt stort steg att ta, det kan jag inte komma ifrån.

Hur som helst ska jag inte älta alla tankar och känslor om seminariet här - jag skriver dagbok för livet, och lär göra det större delen av natten, så det får komma där istället.
Men jag vill verkligen verkligen tacka er alla runt omkring mig för ett otroligt stöd!! Jag kan inte beskriva hur fantastiskt det känns att befinna mig där jag befinner mig, veta att det faktiskt är det här jag vill göra, och - när jag upplever att jag står inför utmaningar och arbetsamma saker, få det stöd jag faktiskt får. Helt obeskrivligt!

Ett stort stort TACK!!


(några bilder från dagens havspromenad)

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Lycka till!!! :)

(jätte-fina bilder - som vanligt! :))

Jessica sa...

Ett lite sent Tack! :)

(och kul att du gillar bilderna)