lördag 19 maj 2012

Att handla...

Jag har nu officiellt bestämt mig för att åka ut och handla så lite det bara går!
(Näst intill så att jag även vill ha hemkörning på maten...)

Har varit ute på lite större handlingsturer igår och idag - visserligen inom stan men ändå till flera ställen i olika ändar av stan - och bägge gångerna har allt som man möjligtvis kan tänja sig i sin vildaste fantasi eventuellt möjligen skulle kunna gå fel faktiskt inträffat!
(Näst intill i alla fall.)

Nä nu får det dröja ett bra tag innan jag ger mig ut igen, förhoppningsvis har jag fått hem saker så jag klarar mig ett tag nu ...

Bilden är tagen precis utanför mitt hus, och det är kul att leka med Instagrams filter! :-)


9 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Riktigt fin bild!

Jessica sa...

Tack så mycket! :) Gillar att experimentera med instagram och andra fotofilter! Mycket skoj! :)

The Darkest Night sa...

Blir grymt sugen på en ny mobil när jag ser dina bilder :-)

Jessica sa...

*hihi* Gillar appar där man kan lägga filter på bilderna också, lite smågrinig över att Hipstamatic (?) bara finns för iphone och inte android, men gillar instagram! :)

The Darkest Night sa...

Ja...det är en stor anledning till att jag är sugen på en iphone...LOL

Jessica sa...

Förstår det! :-) Eftersom jag har haft Android telefoner i ca 1½ år nu kändes det naturligt att fortsätta eftersom jag kan de systemen och så. Och mycket som jag tror tidigare bara fanns för iphone börjar komma för android nu också - me like! :)

The Darkest Night sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
The Darkest Night sa...

Låter ju bra!

Jessica sa...

Jepp! :-)