fredag 18 maj 2012

~ Loved Always ~ Missed Forever ~

Bara ett kort inlägg för att berätta att jag har skapat en ny blogg.
Jag har tidigare haft en tendens att skapa väldigt mycket bloggar och hemsidor som sedan mest blev liggande, men jag tror att den här kommer att bli uppdaterad och fungera. Trots att det nu har gått över 1½ år sedan Zorro gick bort är han fortfarande väldigt närvarande i mitt liv, och jag tänker på honom mycket och ofta, så jag ville skapa en blogg som handlar om honom, och om oss. Ett sätt att få dela med mig av och visa på vem han var och hur vi hade det tillsammans.

Ni hittar bloggen här:
~ Loved Always ~ Missed Forever ~



7 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Vilken fin Zorro-blogg! Gillar verkligen scrappen också! superfin!

Jessica sa...

Tack! Kul att du gillar både bloggen och scrappen ... Bloggen har inte riktigt kommit igång än, men det kommer! :)

The Darkest Night sa...

Blir säkert jätte-bra:)

The Darkest Night sa...

Kanske kan länka en länk till bloggen vid blogg-dedikationen uppe till höger?

Jessica sa...

Smart tänkt! :) Hade inte ens själv tänkt så långt, men det ska jag självklart göra! Tack för tanken!!

The Darkest Night sa...

Roligt att du gillar idén!

Jessica sa...

:-) Länken ska nu finnas på plats!!