onsdag 16 november 2011

Bildkavalkad: Zorro Del 1

Det finns en hel del foton av Zorro i min dator, kanske inte värst förvånande, eller hur?
Det har varit svårt att välja ut foton, några har nog förekommit på den här, eller i alla fall den förra, bloggen - men jag ville ändå göra ett inlägg med mera fokus på bilder än vad jag har gjort hittills.

Zorro i fönstret i vår lägenhet i Karlstad. Vad liten han ser ut!! :)










Också i Karlstad - på första bilden sittande i min skrivbordslåda och på andra bilden ovanpå fläkthyllan. Han var aktiv, det kan man lugnt säga! :)



En av Zorros favoritplatser när vi bodde i Karlstad var uppe på mina bokhyllor! Högt upp är alltid spännande! :)
När vi flyttade till Skåne kom vi till en lägenhet där - faktiskt!! - golvet inte var plant (!) och det gjorde bokhyllorna tämligen instabila, så där gällde det att möblera så det inte fanns en chans för Zorro att hoppa upp på dem!



Några bilder på mig och Lurve ... från åren 2003-2005 skulle jag gissa på:


Några vackra bilder på Gos-Nos ... den första från Teckomatorp, de andra tre från Landskrona:



Zorro skulle vara med ÖVERALLT, till vänster: i ett köksskåp, till höger: i mitt skafferi! :)








På sommaren 2006 hade vi på sommaren besök av pappas sambos familj, de hade bl.a. med sig en dockvagn som M. fick låna. M:s moster frågade mig om hon fick lägga Zorro i dockvagnen - det var helt okej för mig men jag skrattade inombords och tänkte att han ju knappast lär stanna där längre än ett par sekunder!
Döm om min förvåning när hade lade sig bekvämt till rätta och somnade där - och t o m lät M. köra omkring med honom i vagnen! *skratt*


Jag och Zorro och M. och hennes kramdjurskatt! :) MYS!!!









Fler fina bilder:

Inga kommentarer: